بازی این کودک با مار پیتون غول پیکر

در حالی که کودکی خردسال در حیاط خانه مشغول بازی با یک مار پیتون غول پیکر است، والدینش به او می‌خندندن و نظاره‌گر او هستند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است بازی یک کودک خردسال را با یک مار پیتون غول پیکر در یکی از مناطق روستایی اندونزی به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط دوربین تلفن همراه تهیه شده است این کودک را در حالی که با یک مار پیتون ۱۰ برابر بزرگتر از خود در حال بازی است نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئوی وحشتناک در حالی که این مار به دور این کودک حلقه زده دیده می‌شود. سپس با حرکت مار این کودک به طرف آن دویده و تلاش می‌کند با گرفتن سر مار، این خزنده را در کنترل خود در آورد.

بازی کودک خردسال با مار پیتون غول پیکر +عکس

والدین این کودک در حالی که مشغول خندیدن بودند این ویدئو را از فرزند خود تهیه کردند. خوشبختانه این مار با وجود مزاحمتی که این کودک برایش فراهم کرده بود به راه خود ادامه می‌دهد و از این کودک دور می‌شود. ظاهرا این کودک آگاه نبوده که زندگی خود را در معرض چه خطر بزرگی قرار داده است.

این در حالی است که در ماه ژوئن سال گذشته یک زن اندونزیایی که توسط یک مار پیتون ۲۷ فوتی بلعیده شده بود جانش را از دست داد. این زن که مشغول باغبانی بود با حمله غافلگیرانه این مار مواجه شد و جانش را از دست داد. پسران “تیبا” در حالی این مار پیتون غول پیکر را پیدا کردند که در کنار یک بیشه افتاده بود و قادر به حرکت نبود. آن‌ها پس از آنکه دمپایی مادر خود را در آن حوالی پیدا کردند مطمئن شدند که مادر آن‌ها توسط مار پیتون بلعیده شده است. پس از کشتن و شکافتن شکم مار توسط افراد محلی جنازه این زن از شکم مار خارج شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.