ترفند‌هایی خوش استایلی در فصل‌ سرد سال

 ترفند‌های خوش استایلی در فصل‌های سرد سال

به گزارش یورفان : با سرد شدن هوا، شیوه لباس پوشیدن ما نیز تغییر می کند. استایل لباس پوشیدن بیشتر افراد در فصل های سرد کاربردی ست و کمتر به شیک بودن و مرتب بودن خود توجه م یکنند اما با رعایت نکاتی می توان در روزهای سرد هم شیک و جذاب بود. اما این که چطوری در فصل هایی چون پاییز و زمستان جذاب باشیم، سوالی ست که پاسخ آن را در ادامه برایتان آورده ایم.

لباس هایتان را ضد آب کنید

در فصل های سرد سال، زمانی که ما می خواهیم به بیرون از خانه برویم، باید حواس مان به آب و هوا نیز باشد. اگر شما بدون توجه به هوا به بیرون بزنید و ناگهان باران یا برف ببارد، چه اتفاقی برایتان خواهد افتاد؟

در این شرایط واکس های ضد آب می توانند به کمک تان بشتابند. شما می توانید این واکس ها را برای کفش، کیف و کت و بارانی تان استفاده کنید. در این صورت خیال تان راحت خواهد بود که حتی در زمان هایی که باران گرفت، استایل شما بهم نخواهد خورد.

از رنگ های روشن استفاده کنید

اگر چه برخلاف بهار و تابستان، ما در فصل های سرد سال به سمت رنگ های خنثی و تیره می رویم اما این بدین معنی نیست که دور رنگ های روشن و شاد را خط بکشیم. اگر شما لباس هایی به رنگ های تیره و مات بپوشید اما یکی از لباس یا اکسسوری هایتان را به رنگ های روشن و شاد انتخاب کنید، بسیار جذاب و توی چشم خواهید بود. کت و شلوار یا ژاکت تان به این رنگ های خنثی مانند خاکستری، مشکی یا قهوه ای انتخاب کنید اما با پوشیدن یک تی شرت یا پیراهن در کنار آنها، به ظاهرتان جذابیت دهید و آن را از حالت مرده و کسل کننده در آورید.

به اکسسوری هایتان تنوع دهید

هر چقدر که شما لباس هایی که به تن کرده اید را با مهارت و دقت فراوان انتخاب کرده باشید، باز هم استایل تان بدون اکسسوری کامل نمی شود. اکسسوری هایی چون کلاه، شال گردن، چتر یا کیف به ظاهر شما تنوع می بخشد. چیزی که باید بدان توجه کنید این است که اکسسوری هایتان به دلیل این که خیلی به چشم می آیند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. بنابراین این بخش مهم از ظاهرتان را نادیده نگیرید.

برای خرید کت یا بارانی هزینه کنید

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که برای لباس هایشان هزینه زیادی نمی پردازند اما زمانی که صحبت از بارانی یا کت های پاییز و زمستانه می شود، همه چیز تغییر می کند. در واقع شما باید برای این بخش از لباس تان که بسیار هم در این فصل پرکاربرد هست، هزینه کنید زیرا یک کت زیبا و با کیفیت نه تنها استایل شما را از این رو به آن رو می کنید، بلکه دوام بیشتری هم خواهد داشت و می توانید تا سالهای سال از آن استفاه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که کت تان را به رنگ های خنثی مانند کرم، مشکی، سرمه ای یا قهوه ای انتخاب کنید تا به راحتی با هر رنگ لباسی ست شود.

از ترفند لایه ای لباس پوشیدن کمک بگیرید

یکی دیگر از ترفندهایی که در فصل های سرد سال برای خوش تیپ شدن می توانید بزنید، لایه ای لباس پوشیدن است. در این شرایط شما انتخاب های زیادی دارید اما باید در انتخاب آنها دقت کنید زیرا ممکن است که ظاهرتان شلوغ و درهم به نظر برسد. می توانید برای این منظور از لباس هایی که همیشه روی مد هستند و با هر مدل لباسی یه راحتی ست می شوند، استفاده کنید. به عنوان مثال کت های جین، ژاکت های بافتنی دکمه دار یا بلوزهای یقه اسکی… می توانند انتخاب خوبی برایتان باشند.

ترتیب لباس تان را با دقت انتخاب کنید

علاوه بر نکته هایی که در بالا گفته شد، شما باید در ترتیب لباس هایی که در فصل های سرد سال به تن می کنید نیز دقت لازم را به خرج دهید. به عنوان مثال زمانی که شما لایه ای لباس می پوشید، باید ابتدا لباس های نازک به تن کنید، سپس لباس های کلفت تر را روی آنها بپوشید تا در صورت گرم شدن تان بتوانید به راحتی آنها را از تن تان خارج کنید.

کفش را در اولویت بگذارید

حتما شنیده اید که برای بررسی خوش تیپی یک مرد باید به کفش هایش نگاه کنید، همین موضوع اهمیت این اکسسوری را برایتان روشن می کند. بنابراین باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید. نیم بوت های چرمی از بهترین انتخاب برای فصل های سرد سال هستند، از این رو که هم پاهای شما را گرم می کنند و هم بر جذابیت استایل تان می افزاید.

 

منبع : برترینها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.