مدل‌های جدید و زیبای موی پاییز امسال + عکس

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی که امسال می‌توانید امتحان کنید

داشتن یک مدل موی شیک و به روز یک گام بزرگ و مهم به سوی جذابیت و شیک پوشی است و از آن‌جایی که هر فصلی مدل‌ها و ترندهای خاص خود را دارد مدل‌های موی پاییزی هم بر این اساس تعیین می‌شوند. خوشبختانه دورانی که در آن همه مدل موی مشابه و یکسانی داشتند به سر آمده است و این روزها مدل‌های موی پاییزی و بهاری و … در تنوع بیشتر و برای موهای کوتاه و بلند و متوسط و هر جنس و بافت مویی طراحی و معرفی می‌شوند و این مدل‌ها برای انواع مختلف فرم صورت و اندام می‌توانند مناسب باشند.

یکی از بهترین و معتبرترین منابع برای پیدا کردن مدل‌های جدید مو مشاهده تصاویر سلبریتی‌ها در مراسم مختلف است، سلبریتی‌ها مثل بازیگران، خوانندگان، مدل‌ها و … فرم صورت، بافت مو و بلندی موی متفاوتی دارند و از مدل‌های موی متنوعی برای آراستن خود استفاده می‌کنند. اما گاهی تمرکز روی مدل‌های خاصی بیشتر از مدل‌های دیگر است و در این شرایط است که گفته می‌شود این مدل مو محبوب شده است. اگر می‌خواهید بدانید که کدام مدل‌های مو برای فصل‌های آینده محبوب و پرطرفدار هستند ادامه این مقاله را مطالعه کنید، این مدل‌های متنوع می‌توانند الهام بخش شما برای ساخت یک مدل موی پاییزی جدید و شیک باشند که از هر نظر مناسب ویژگی‌های ظاهری و استایل شما است.

مدل موی کوتاه موج دار از زیباترین مدل‌های موی پاییزی

برای خانم‌هایی که موهای متوسط دارند این مدل قطعا بهترین انتخاب است چون یک مدل با فرم یکطرفه و حجم دار بدون استثنا به همه می‌آید و شما را مرتب و شیک نشان می‌دهد. برای درست کردن موها به این شکل ابتدا روی موهای مرطوب خود موس بزنید سپس با سشوار آن را خشک کنید. فرکننده مو را داغ کنید و به طور عمودی بگیرید، هر دسته مو را دور آن بپیچید و چند ثانیه صبر کنید سپس آن را رها کنید. وقتی تمام موها را به این روش حالت دادید برس را بردارید و موها را کاملا برس بکشید، سپس با یک اسپری ساده موها را اسپری بزنید و حالت آن را تثبیت کنید.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

مدل بافت کوتاه دوطرفه از جذاب‌ترین مدل‌های موی پاییزی

اگر به دنبال یک مدل موی دراماتیک‌تر هستید این مدل زیبا را به شما توصیه می‌کنیم. ابتدا موها را فرق وسط باز کنید و از خط روی جلوی موها دو سانتی‌متر عقب بروید و یک دسته مو از هر طرف فرق خود جدا کنید. این دسته‌ها را به صورت یک بفته کوچک و نازک ببافید و انتهای آن را با کش لاستیکی شفاف محکم کنید. همه موها را به همراه بافته‌ها به سمت عقب بدهید و با یک کش همرنگ مو آن را مانند تصویر محکم ببندید. اگر چتری دارید آن‌ها را به صورت آویزان از دو طرف صورت خود رها کنید تا حالتی شیک و دراماتیک به چهره شما بدهند.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

مدل سشوار ساده از شیک‌ترین مدل‌های موی پاییزی

انتخاب یک مدل موی مناسب برای موهای کوتاه ساده نیست و معمولا خانم‌ها در این مورد دچار تردید و دردسر می‌شوند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی موهای خود را کوتاه کرده‌اید نگران نباشید، گاهی فقط یک حجم دادن ساده می‌تواند زیباترین مدل مو را به شما بدهد بدون آن که کوتاهی موهایتان خیلی توی چشم باشد و ایجاد دردسر کند. ابتدا روی موهای مرطوب خود موس بزنید سپس نیمه بالایی موها را بالای سر خود جمع کنید و به تدریج از قسمت‌های پایین شروع به سشوار کشیدن کنید (این کار را با برس دو اینچی انجام دهید) تا به قسمت های بالایی برسید. هر دسته مو را طوری سشوار بکشید که کاملا خشک شود و نوک آن به سمت داخل حالت بگیرد. این کار باعث حجیم شدن موها می‌شود اما اگر موهای شما بیش از حد صاف است و حالت نمی‌گیرد می‌توانید با کمک یک فر کننده درشت، انتهای موها را به سمت داخل حالت دهید.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

مدل پیچ مدرن از خاص‌ترین مدل‌های موی پاییزی

اگر به دنبال یک مدل موی رمانتیک هستید که آزاد نباشد و بالای سر شما حجم ایجاد کند این مدل بهترین گزینه است. ابتدا با یک اسپری بافت‌دار روی موهای خود ایجاد بافت کنید تا کار حالت دادن آن‌ها ساده‌تر شود. سپس کار خود را با یک بافت فرانسوی در تاج سر شروع کنید، همین طور کار بافت را ادامه دهید و در هر مرحله دسته موی جدیدی به آن اضافه کنید و انتهای موها را با یک کش لاستیکی شفاف محکم کنید. سپس انتهای بافته را طوری گرد کنید تا مشخص نباشد و آن را در پشت سر خود با تعدادی سنجاق محکم کنید. موهای قسمت جلوی سر را با دست حالت دهید و در انتها با یک اسپری مو همه چیز را سر جای خود ثابت نگه دارید.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

دم اسبی کوچک از جالب‌ترین مدل‌ها برای موی کوتاه

تابستان امسال مدل موی کوتاه یکدست تا زیر چانه بسیار پرطرفدار بوده است اما این مساله معنای دیگری هم دارد و آن این است که چند ماه آینده یعنی در فصل پاییز قرار است شاهد ظهور دم اسبی‌های کوتاه و کوچکی باشیم که در واقع دنباله مدل موی محبوب تابستانی هستند. این نوع دم اسبی اگرچه به کمی استفاده از سنجاق و حالت دهنده نیاز دارد اما به همه می‌آید و زیبایی فرم صورت و گوشواره‌های شما را چندین برابر نشان می‌دهد.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

دم اسبی بلند برای موهای خیلی بلند

اگر موهای خیلی بلندی دارید احتمالا فردی خوش سلیقه و باحوصله هستید اما قرار است با این همه مو چه کنید؟ پیشنهاد ما این است که موهای خود را به سمت عقب حالت دهید و پایین گردن خود دم اسبی کنید. با این کار موهای شما بسیار بلندتر به نظر خواهند رسید و از طرف دیگر این مدل مو یک انتخاب عالی برای همراه شدن با لباس‌های مجلسی پر زرق و برق است.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

مدل دم اسبی ژولیده از جذاب‌ترین مدل‌های موی پاییزی

واضح است که این روزها روز به روز از محبوبیت مدل‌های موی مرتب و شسته رفته کم می‌شود و مدل‌هایی که طبیعی و آزاد به نظر می‌رسند طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. البته مرتب بودن زیبایی‌های خاص خود را دارد و برای شرایط خاصی مناسب است اما زیبایی طبیعی چیزی است که هرگز از مد نمی‌افتد نمونه آن هم این مدل موی ژولیده دم اسبی است که نیاز به کار اضافی خاصی ندارد و حالتی شیک و دراماتیک به چهره می‌دهد.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

مدل دم اسبی با فرق یک طرفه

این که فرق موهای خود را از کدام قسمت جدا کنید تاثیر زیادی در ظاهر آن خواهد داشت. مثلا اگر به دنبال یک مدل موی مرتب و شیک هستید که با رطوبت و گرمای هوا وز نشود توصیه می‌کنیم مانند تندی نیوتون موهای خود را به صورت فرق یک طرفه و از پشت دم اسبی کنید. این مدل برای خانم‌هایی که صورت کشیده یا مربعی دارند بهترین گزینه است.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

مدل دم اسبی با فرق وسط از زیباترین مدل‌های موی پاییزی

برای خانم‌هایی که صورت گرد دارند فرق وسط بهترین گزینه است چون صورت را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد و همراه با آن به راحتی می‌توانید از یک دم اسبی ساده و زیبا هم استفاده کنید.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

دم اسبی کوتاه و بالا و یا دم اسبی بلند و پایین

دم اسبی یکی از تطبیق پذیرترین مدل‌های موی زنانه است و تجربه نشان داده است که هرکسی در هر شرایطی می‌تواند از آن استفاده کند. حتی اگر موهای شما خیلی کوتاه باشد با تعدادی سنجاق و کمی حالت دهنده می‌توانید آن‌ها را به سمت بالا حالت داده و یک دم اسبی کوچک زیبا درست کنید حتی اگر پس گردن شما با آن مشخص باشد. اگر موهای بلند هم دارید کار شما بسیار ساده است و می‌توانید یک دم اسبی شل و زیبا برای خودتان بسازید.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

دم اسبی شل و نیمه کاره

اگر موهای شما بلند و حالت‌دار و موج‌دار است می‌توانید با این مدل زیبا و جذاب حالتی دراماتیک و پرپشت به موهای خود بدهید. ابتدا موها را در حجیم‌ترین حالت خود شکل دهید و پشت سر جمع کنید. سپس یک سوم پایینی موهای خود را با یک کش سر نامرئی طوری ببندید که کشیده نشوند. در انتها با یک گیره حلقه‌ای زیبا این کش را بپوشانید و برای زیبایی بیشتر چند دسته از موهای قسمت جلوی سر را آزاد بگذارید.

زیباترین و جدیدترین مدل‌های موی پاییزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.